Hotzebra logo

HOTZEBRA®.SK

HOTELOVÁ REZERVÁCIA

Späť na hľadanie hotelov
Späť na Blog

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kedy a ako platím za ubytovanie? Musím ešte niekam volať a potvrdzovať rezerváciu? Systém neberie moju kartu, čo teraz? Ako stornovať rezerváciu? ...  

 

KEDY a AKO zaplatím za ubytovanie?

Na mieste a akokoľvek! Ubytovanie si rezervujete z pohodlia domova a zaplatíte zaň až pri odchode z hotela. Platiť môžete tou kartou,ktorú ste použili pre potvrdenie rezervácie, môžete však použiť inú alebo hotovosť.

 

Musíte ešte niekam volať a overovať rezerváciu? 

Nie, potvrďte rezerváciu na internete a izba je spoľahlivo vaša. Hotelový poukaz si môžete vytlačiť na našej stránke a dostanete ho aj do emailovej schránky.

 

Je rezervácia cez HotZebra.sk bezpečná? 

Samozrejme. Potvrdenie rezervácie je šifrované prostredníctvom Verified Starfield Technologies Web Server Certificate.

 

Ako bude použité číslo mojej platobnej karty? 

Hotzebra.sk si číslo vašej karty neuschováva, ale ho šifrovane odosiela priamo hotelu pre potrebu potvrdenia rezervácie. Hotel je oprávnený číslo použiť len  v súlade so storno podmienkami. Hotelový účet budete platiť priamo na hoteli, napríklad ajv hotovosti alebo aj inou kartou.

 

Systém neberie moju kartu, čo teraz? 

Akceptované karty určuje hotel. Je možné,že niektoré hotely neberú niektoré typy kariet, ale je to ojedinelé.V niektorých krajinách neakceptujú karty na ktorých je „Electronic useonly“, napríklad „VISA electron“. V tomto prípade použite inú kartu.

 

Môžem použiť pre potvrdenie rezervácie cudziu karu? 

Áno, ale so súhlasom majiteľa karty. Karta slúži len pre potvrdenie rezervácie a hotel zaplatíte namieste napríklad v hotovosti. Z karty použitej pre rezerváciu bude stiahnutá platba len v prípade storno poplatkov

 

Je rezervácia cez HotZebra.sk spoľahlivá? 

Áno, HotZebra.sk je napojená na celosvetový rezervačný systém, ktorý spracováva viac ako 150.000 rezervácii denne. Nemusíte nikam volať, potvrďte rezerváciu na internete a okamžite dostanete platný ubytovací poukaz. Tento Vám bude tiež zaslaný do Vašej emailovej schránky.

Izba je spoľahlivo Vaša.

 

Ako stornovať hotel? 

Každý hotel vlastné storno podmienky. Väčšinou je možné bezplatne stornovať deň - dva pred príchodom.

Stornovanie sa vykonáva cez internet. Po rezervácii ste dostali email,v ktorom je www adresa, číslo rezervácie a PIN kód pre vykonanie storna. 

 

Chcem zmeniť moju rezerváciu, ako treba postupovať? 

Urobte storno pôvodnej rezervácie a vykonajte novú. 

 

Čo znamená izba "bez možnosti storna"? 

Niektoré hotely ponúkajú dodatočnú zľavu ak si rezervujete izbu záväzne a zrieknete sa možnosti stornovať izbu. 

 

Čo znamená zadať  flexibilný dátum?

Tento spôsob zadávanie dátumu využite, ak si môžete termín Vašej dovolenky posúvať pár dní hore-dolu. Funkciu oceníte najmä pri výbere dovolenkovej destinácie na poslednú chvíľu, systém nájde viac možných variantov voľných izieb. Zadajte najskorší možný dátum príchodu, najneskorší dátum návratu a trvanie pobytu.

  

KAM môžem cestovať?

Hocikam! Vyhľadávanie a online rezervácie hotelov sú možné na celom svete. Máte možnosť hľadať najbližšie ubytovanie ku konkrétnej adrese, vyhľadávať podľane presných geografických názvov (napr. Disneyland Paris), máte možnosť využiť veľkú mapu prepojenú s fotografiami, rôzne filtre.

 

KEDY môžem cestovať?

Kedykoľvek! Dátum zadávate hneď na úvodnej strane podľa toho, kedy chcete cestovať.

Ak dátum nezadáte, zobrazí sa vám orientačná cena, pričom skutočná je častokrát nižšia.

 

 

V prípade akýchkoľvek otázok,nejasností, dotazov, pripomienok nás neváhajte kontaktovať:

informacie@hotzebra.sk

0800 500 050



TOPlist